7 תשובות
זה בול מה שכתבתי כשהתחילו להחרים אותם על דגלי פלסטין
מסכימה
כןן בדיוק הם האחרונים להטיף מוסר
צודקת וגם בינינו אחרי שיגמר המלחמה כולם יחזרו להזמין משם ושלא נדבר על זה שיש להם שרשרות ודברים של ישראל , וכולם היום מוכרים דגלי פלסטין זה לא משהו חדש
לא להפסיק לקנות. הבנות שיוצאו עכשיו נגד שיין זה בנות שיצאו על שיין מהיום הראשון בגלל כל מיני סיבות של איכות הסביבה וכל העבדת בני אדם. או בנות שיכולות לממן לעצמן זארה כל שבוע וחושבות שהן יתחילו להטיף לנו על מאיפה לקנות. שדרך אגב לא חסר לזארה שערוריות אנטישמיות ונגד ישראל ולא נראה לי שמישהי הפסיקה לקנות שם
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו מגיע להם כי הן חארות אבל על תמיד היו חארות