4 תשובות
אם הוא ביישן אז את יכולה לגשת אליו את
שואל השאלה:
יש סימנים שאהיה בטוחה יותר?
אני לא רוצה להרוס את הקשר..
ואני מרגישה שכשאני באותו חדר איתו הוא מחפש אותי תמיד ומנסה לדבר איתי ולפתח שיחה
יש סימנים שאהיה בטוחה יותר?
אני לא רוצה להרוס את הקשר..
ואני מרגישה שכשאני באותו חדר איתו הוא מחפש אותי תמיד ומנסה לדבר איתי ולפתח שיחה
אנונימית
שואל השאלה:
ובלי לשאול כי הוא ביישן?
ובלי לשאול כי הוא ביישן?
אנונימית
זה נראה שהוא בעניין שלך .
אם אתם בקשר טוב תנסי לרמוז לו משהו
אם אתם בקשר טוב תנסי לרמוז לו משהו
באותו הנושא: