11 תשובות
שואל השאלה:
אבל הוא ממש למעלה על הקיר
אנונימית
מבצע חיסול
שואל השאלה:
ביידן חיים שלי בוא תחסל אותו
לא אבל אני רצינית הוא עוד שנייה מגיע לתקרה מה אני עושה אני מתה מעייפות
אנונימית
אז מטאטא כמו שמרינט אמרה
לקחת נעל או מלא מלא נייר ולמחוץ
לקחת מטאטא ולהעיף אותו משם
כל הכבוד!!
גאה בך
^^ היידהה
מה שלי לא יהיה- אומץ להרוג עכביש בגלל שאני לא הורגת אותך מהפחד מפה לשם יש לי ג'וק שמסתובב לי בבית כי מצאתי אותו ב1 בלילה
לקרוא להורים? לאח או משהו... או שפשוט תקחי נעל ותהרגי אותו או שתרססי עליו k300 או שתשני בסלון מה אני אגיד
אני מתה, למה לעשות לי סיוטים לפני השינה?
שואל השאלה:
^ההורים ישנוו
בסוף היה לי אומץ ועמדתי על המיטה והרגתי אותו עם כפכף
אנונימית