5 תשובות
לי התחיל בגיל עשר ומאז..
אנונימית
לשנות את התזונה שלך ולשתות המון מים.
וכמובן שגרת טיפוח לפנים שמתמאימה לך
תלכי לרופא עוד ותראי אם את צריכה רואקוטן או שתשתמשי באקניל לי זה ממש עזר רק לא ללכת לקוסמטיקאית כי רוב הפעמים הן לא עוזרות אט שעושות יותר גרוע והן יקרות גם
בגיל הזה נהיה מלא אז הגיוני נשמע שזה בגלל המצב של המלחמה אם זה בזמן האחרון, שימי לב כי מלחץ נהיה עור מלא חצקונים

מבטיחה לך שבסוף זה יעזור, בנתיים תנסי להפחית דברים שמלחיצים אותך כמו לראות חדשות ותנקי ושימי משחה מתאימה לפנים שלך