4 תשובות
כן תלכי
הכל טוב, אל תתייאשי כנראה הגוף היה עייף מדי וזה היה יותר מדי בקבילו, לאט לאט יסתדר
הכל טוב אימון הבא יהיה יותר טוב
שואל השאלה:
הלכתי
הלך חרא לא מצליחה להתקדם
אנונימית