17 תשובות
גרעון קלורי
לאכול פחות ממה שאת שורפת
^
לאכול פחות ממה שאת שורפת נשמע נורא
שואל השאלה:
yagami backwards
אבל זה נראה שלא כזה קשה להם והם אפילו נהנים מחיטוב
ואני ניסיתי אבל נפלתי מלא פעם
אנונימית
כוח רצון.
^^ אף אחד לא נהנה מחיטוב
ומי שאמר לך שכן משקר
^אני בחיטוב ואני נהנה לא לדבר סתם
שואל השאלה:
אני רןאה בטיקטוק אנשים שאומרים שהם אוהבים חיטוב
ולא קשה להם
אנונימית
שואל השאלה:
אלמוגוס איך אתה נהנה?
אנונימית
^^^^אמלה בולשיט
לאכול חסות ולהתאמן עד שיוצאת הנשמה?
מבינה שיש כאלה שזה מעצים אותם והכל
אבל זה לא יותר כיף מלשבת על איזה המבורגר מול הנטפליקס
אני כם מתאמנת ועובדת קשה
אבל לא צריך להתכחש למציאות
שואל השאלה:
^spider girlאת יכולה לתת לי טיפים איך להתמיד ואיך למצוא את המוטיבציה ואיך להאמין שאני יכולה?
אנונימית
תכניסי לעצמך לראש מה המטרה ותעמדי בזה לא משנה מה
תחזיקי את עצמיך בידיים
גם לי לא היה קל בהתחלה בכלל מדברת בולמית לשעבר
רציתי את זה ככ שכבר נשאבתי לבפנים
שואל השאלה:
^אימאלה אני גם!
תודה ממש
אנונימית
אני נהנה כי אני משלב אוכל שאני אוהב ופעם בשבוע ציט מיל
ובכללי אוכל הרבה דברים טעימים
לאכול לפי תפריט מסודר ולהתאמן והכי חשוב כוח רצון ואמונה עצמית(:
אני נהנית מחיטוב כי אני יודעת שאני עובדת על הגוף שלי וזה מספק אבל לא מהאקט עצמו, אימנוי חיטוב ותזונה נכונה זה פאקינג סיוט ובאמת שמי שאומר אחרת נמצא בהכחשה רצינית
לא ממליצה על ציט מילס בכלל^^^
בכלל
מבינה אותך רצח יפה שלי אבל תאמיני בעצמך אי אפשר לרצות משהו ולהשיג בלי מאמץ