8 תשובות
גם אני 1.66 ואתה מתרגל לזה אין כלכך מה לעשות חוץ מלקחת וויטמינים
מבינה זה מבאס אבל זה לא סופי, לך תדע אולי תגבה בעוד בכמה סנטימנטים
בנתיים אל תבנה על זה ותפתח כישרון, תיהיה עם כריזמה תגרום למראה החיצוני שלך להיות רק עוד בונוס בך, לא שהיופי יהיה העיקר
בנתיים אל תבנה על זה ותפתח כישרון, תיהיה עם כריזמה תגרום למראה החיצוני שלך להיות רק עוד בונוס בך, לא שהיופי יהיה העיקר
מתגברים בסוף :) רק אומרת שיש הרבה בנות נמוכות)
מרגיז
אתה ממש גמד
שואל השאלה:
^לע
^לע
אנונימי
והילדים בכיתה י' שגדולים ממך פי 2 לא צוחקים עליך?
שואל השאלה:
וואלה לא
וואלה לא
אנונימי
באותו הנושא: