8 תשובות
לא
אני כותבת מלא דברים בפתקים וגם אפשר לנעול את הפתקים אם אתה לא רוצה שאחרים יראו
שואל השאלה:
^אני מתכונת לפתקים באינסטגרם
^אני מתכונת לפתקים באינסטגרם
לא זה כיף
יש אנשים שכותבים פשוט דברים מביכים ואז כן
תלוי מה
אנונימית
לא
לא אני כותבת שם מלא
באותו הנושא: