4 תשובות
גם אני
גם אני צריכה לקום בשמונה אני עושה לילה לבן
גמני
אבל עם את עייפה תניחי את הטלפון איפה שלא יהיה לך כח לקום אליו ותלכי למיטה לישון וגם לפני תשימי שעון מעורר
באותו הנושא: