6 תשובות
את ממש לא צריכה חברים כאלה אני בטוח שבחוץ יש המון אנשים שירצו להיות חברים שלך
בואי נטריל אני ואת אנשים באומגל.
תעזבי אותה, לא חברה משהו - לגיטימי שאת נעלבת.
תעזבי אותה, לא חברה משהו - לגיטימי שאת נעלבת.
בואי נפריד רגע משהו- היא לא חברה. חברה אמיתי תמיד תראה את היופי שלך
זה מעליב ממש
כלבה
מאוד מעליב
באותו הנושא: