10 תשובות
כנראה אתה בגיל ההתבגרות, מאד מבולבל
וכל הזמן יש קראש חדש על מישהו יפה ומושך
מאוד הגיוני שירד לך כי אתה אולי חושב שהיא פחות יפה עכשיו.
זה לגיטימי אל תהיה קשה עם עצמך.
אין כל כך מה לעשות עם זה פשוט תזרום
ואולי תנסה להכיר אותה יכול להיות שתמשך אליה גם לאופי ותחשוב שהיא בנאדם מדהים בלי קשר ליופי
לא אנוכי והגיוני שירד לך
שואל השאלה:
אני ממש לא יודע מה אני מרגיש
אנחנו חברים טובים
נפגשנו לפני כמה ימים ומאז דברים קצת מוזרים
לא בקטע שהיה מוזר ומביך
אני לא יודע להסביר
אני כל שניה חושב שירד לי ממנה ואז יש לי פרפרים שאני בדרך לראות אותה

אני גם ממש מפחד שאני נמשך רק להודעות ממנה
אני מקווה שלא.. אני פשוט רוצה להבין מה הולך
אני לא רוצה להתוודות שיש לי קראש עליה ואז פתאום ירד לי
אני לא רוצה לפגוע בה
אנונימי
שואל השאלה:
אוף אני מרגיש רע
אנונימי
תנסה להבין מה אתה מרגיש עם עצמך
לאט לאט אין לך מה להילחץ
תאמין לי אם אלוקים רוצה שיקרה משהו יקרה
תתן לזמן לעשות את שלו ושתבין דברים עם עצמך
ואתה יכול גם לשתף אותה שיש לך קראש הרבה זמן עליה ואתה עדיין מנסה להבין מה אתה מרגיש ואולי היא גם תעזור לך
שואל השאלה:
אין מצב
אני מפחד מדי
אני באמת מפחד מדי.. זה יהיה שינוי גדול מדי
אנונימי
אז לאט לאט אין לך ממה לפחד
תסמוך על התהליך
שואל השאלה:
תודה לך
אנונימי
אם אתה מחבב אותה רק בגלל אחך שהיא נראת זה הגיוני כי כנראה עכשיו אתה מוצא אותה פחות מושכת ממה שהיא הייתה לפני בעינייך