תשובה אחת
לא
לדעתי הרבה כבר לא בין החיים לצערנו
ועכשיו ההפסקת אש תתן להם עוד זמן, שאר החטופים יעברו כבר לסיני או למקום אחר מתחת לאפ שלנו ומשם הכל כבר יכול לקרות וכשנבקש אותם חזרה יגידו שהם כבר לא אצלם