7 תשובות
כי הם גרים בארץ ולא בעזה. חלקם גרים במזרח ירושלים וחלקם בשטחים ולכן משחררים אותם לשם.
לצערנו משחררים אותם לבתים שלהם ביהודה ושומרון - שם הם ימשיכו לנסות לעשות פיגועים.
אנונימית
השאלה האמיתית למה לא שוללים להם את האזרחות
^ אין להם אזרחות ישראלית, הם תחת הרשות הפלסטינית
אנונימית
כי משחררים אותם למקומם שבו הם גרו, והם בחיים לא היו מוכנים לעבור לעזה.
כי הם חיו פה לא בעזה