7 תשובות
כי הם גרים בארץ ולא בעזה. חלקם גרים במזרח ירושלים וחלקם בשטחים ולכן משחררים אותם לשם.
לצערנו משחררים אותם לבתים שלהם ביהודה ושומרון - שם הם ימשיכו לנסות לעשות פיגועים.
אנונימית
השאלה האמיתית למה לא שוללים להם את האזרחות
^ אין להם אזרחות ישראלית, הם תחת הרשות הפלסטינית
אנונימית
כי משחררים אותם למקומם שבו הם גרו, והם בחיים לא היו מוכנים לעבור לעזה.
כי הם חיו פה לא בעזה
כי הם גרים בארץ
באותו הנושא: