6 תשובות
תיתלונני למקדונלס. נם לא אמורים לדעת את זה אם לא תדברי איתם אם תדברי יש סיכוי יפצו אותך על זה.
וצודקת זה ממש מבאס.
וצודקת זה ממש מבאס.
תתלונני באתר של וולט והם יעזרו לך
או באתר של מקדונלדס, פעם עשיתי את זה וקיבלתי מהם מלא דברים בחינם.
יכול לעזור לך
יכול לעזור לך
יכולה לפנות בפרטי?
שואל השאלה:
אליהם?
אליהם?
אנונימית
אליי...
מניחה שזה כבר לא יהיה כל כך רלוונטי אבל אולי בכל זאת
מניחה שזה כבר לא יהיה כל כך רלוונטי אבל אולי בכל זאת
באותו הנושא: