10 תשובות
לא
להישאר,
(מזל טוב)
(מזל טוב)
זה לא כל כך מומלץ אבל אני הייתי נשארת ערה
תישארי חיים פעם אחת
יום הולדת זה די חסר משמעות ולא הייתי נשאר ער רק בשביל זה
ביום הולדת שלי נשארתי ערה והייתי גמורה מעייפות אז כן תשארי ערה
נ.ב מזל טוב עד 120 מאחלת לך אושר עושר בריאות והצלחה ושתמיד תחייכי אוהבת ❤
נ.ב מזל טוב עד 120 מאחלת לך אושר עושר בריאות והצלחה ושתמיד תחייכי אוהבת ❤
אנונימית
להישאר ומזל טוב
מזלטובב
שואל השאלה:
תודה רבה לכםם נשארתי בסוף:)
תודה רבה לכםם נשארתי בסוף:)
^^^ לב זה האימוגי היחידי שאפשר לעשות בסטיפס חחח
אנונימית
באותו הנושא: