6 תשובות
תתחיל להתרחק לאט לאט
מצטרפת לשאלה
^^ יותר כואב נראה לי.. עדיף שפשוט תהייה כנה ותגיד שאתה מעדיף להפסיק לדבר
אני חושבת שפשוט מתרחקים כאילו אם את מדברת איתה לפעמים אז פחות לדבר איתה ובכללי כמו שאת מתרחקת מחברה אז אותו דבר אבל עדיף להגיד לה
ממש אל תתרחק לאט לאט זה יעשה לה לא טוב בכלל עדיף שתגיד לה וזהו
פשוט תרשום לה שאתה צריך לדבר איתה ותגיד לה כזה אני מעדיף כרגע שננתק קשר ואתה יכול להמציא איזה תירוץ טוב שלא יפגע בה יותר מדיי
באותו הנושא: