7 תשובות
כמעט החלקתי במדרגות בבית ספר היום ויצא לי "וויי" במזל הייתה שם רק מישהי אחת והיא שקטה כזאת אז היא לא תצחק על זה עם אנשים אבל זה היה מביך ממש
אנונימית
שואל השאלה:
חח
אנונימית
הוצאתי קנאק מהגב בזמן שיעור ויצאה לי גניחה וכל הכיתה שמעה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^
יואו חחח
אנונימית
צעקתי על ילדים כי הם עשו רעש של אזעקה ובסוף מסתבר שהם אוטיסטים והם התחילו לבכות אבל זה היה ממש בטעות פשוט הם הפחידו אותיי
אוקי אז ככה נכנסתי לשירותי בנים ואז איזה בן בא להיכנס ואומר לי "זה שירותי בנים כפרה "
שהייתי בכיתה ו' אז הכיתה שלי אז הייתה ממש מופרעת והם היו מפריעים בעיקר בשיעור מדעים ובגלל בקושי למדנו אז המורה פעם אחת לקחה אותנו לכיתה שהיא מחנכת והיא רצתה להשלים את השיעור וזה היה על שיעור על דם ובהתחלה היא דיברה על סוגי דם ואז פתאום היא מדברת על איך יוצא בן או בת או תאומים בלידה וגם על זרע וביצית ושתיי הכיתות היו בהלם
אנונימית