7 תשובות
זה אמנם נורא, אבל זה מאוד מובן.
לא
אנחנו במצב רגיש
זה בסדר גמור, זאת תקופה שהכל מפחיד ולצערנו הם נתנו לנו יותר מידי סיבות לחשוד בהם.
לא מכלילה אבל אני מבינה אותך.
ממש לא נורא
זה הזמן להפעיל עירנות וגם לא רק במצב שאנחנו נמצאים בו
אין בהם אמונה ותמיד צריך לחשוד
אנונימית
עצוב כמה החזות של קבוצה שלמה נפגעת בגלל קיצוניים.
הגיוני החשש, אין מה לעשות.
למה שיהיה נורא? אתה רוצה להתפוצץ כי מישהו מסטיפס אמר לך שהחמאס אוהבים אותנו?
אנונימי