9 תשובות
אה זה בסדר אני עושה ביותר מעלות ואני משתמשת במגן חום לפני והשיער שלי לא נשרף והוא ממש בריא
שואל השאלה:
אם אני עושה בלי הספרי מגן חום זה בסדר?
אם אני עושה בלי הספרי מגן חום זה בסדר?
אנונימית
אם זה פעם ב ולא כל יום
אז עדיף להשתמש בפחות מעלות
אז עדיף להשתמש בפחות מעלות
זה בסדר אבל יש ספרי מגן חום. לפני מחליק שמים. וזה חזק אבל פעם ב זה בסדר
שואל השאלה:
כאילו כמה חודשים אחר כך
כאילו כמה חודשים אחר כך
אנונימית
זה בסדר אני עושה 210 לפחות בדרכ
במה המחליק? בפן? בביביליס? זה תלוי כי העוצמת חום שונה בכל מכשיר
שואל השאלה:
במחליק
במחליק
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כאילו עכשיו אני יעשה אתזה ואני יעשה את זה שוב אחרי הרבה זמן , זה בסדר?
אבל כאילו עכשיו אני יעשה אתזה ואני יעשה את זה שוב אחרי הרבה זמן , זה בסדר?
אנונימית
באותו הנושא: