9 תשובות
אה זה בסדר אני עושה ביותר מעלות ואני משתמשת במגן חום לפני והשיער שלי לא נשרף והוא ממש בריא
שואל השאלה:
אם אני עושה בלי הספרי מגן חום זה בסדר?
אנונימית
אם זה פעם ב ולא כל יום
אז עדיף להשתמש בפחות מעלות
זה בסדר אבל יש ספרי מגן חום. לפני מחליק שמים. וזה חזק אבל פעם ב זה בסדר
שואל השאלה:
כאילו כמה חודשים אחר כך
אנונימית
זה בסדר אני עושה 210 לפחות בדרכ
במה המחליק? בפן? בביביליס? זה תלוי כי העוצמת חום שונה בכל מכשיר
שואל השאלה:
במחליק
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כאילו עכשיו אני יעשה אתזה ואני יעשה את זה שוב אחרי הרבה זמן , זה בסדר?
אנונימית