4 תשובות
אחלה בית ספר לדעתי.. אני משם
בית ספר סבבה לגמרי אני לומדת שם
זה לא בית ספר טוב מלא שם בערסים ופריחות לא ממליצה. אם כבר לכי ליגאל אלון או לערן
אנונימית
אני מתכננת לעבור לאורט מיגאל אלון.
אל תלכי ליגאל אלון מנהלת מעצבנת ולא מעדכנים.