7 תשובות
אני בליידי דייויס זה מקום טוב, עירוני א' אמור להיות מעולה
אליאנס
ליידי דייויס ממש טוב! אחלה אנשים, כמעט ואין ערסים
עירוני ד׳!
בתל אביב אין חטיבות ביינים, יש תיכונים. מכיתה ז' עד יב'. חוץ מכמה מיוחדים כמו אומנויות, גורדון וכו'
אנונימי
ליידי דיוויס כולם צפונבונים. גמנסיה אחלה. גם א'.
אנונימי
א. ד. גורדון מאוד מומלץ