7 תשובות
אני בליידי דייויס זה מקום טוב, עירוני א' אמור להיות מעולה
בתל אביב אין חטיבות ביינים, יש תיכונים. מכיתה ז' עד יב'. חוץ מכמה מיוחדים כמו אומנויות, גורדון וכו'
אנונימי
עירוני ד׳!
אליאנס
ליידי דייויס ממש טוב! אחלה אנשים, כמעט ואין ערסים
ליידי דיוויס כולם צפונבונים. גמנסיה אחלה. גם א'.
אנונימי
א. ד. גורדון מאוד מומלץ
באותו הנושא: