7 תשובות
הכול אפשרי אם רוצים מספיק!
תלוי מה יותר חשוב לך להיות לוחם או הזוגיות הזאת
אמ אם כל הכבוד אם אתם באמת אוהבים והיא באמת אוהבת אותך כמו שאתה אוהב אותה גם , היא תצטרך לקבל את זה ולשמור ולטפח את הזוגיות הזאת בדיוק כמוך.
אם היא אוהבת אותך באמת והיא יודעת שזה החלום שלך היא הראשונה שצריכה לתמוך ולהיות שם בשבילך
אם היא אוהבת אותך באמת והיא יודעת שזה החלום שלך היא הראשונה שצריכה לתמוך ולהיות שם בשבילך
אנונימית
שואל השאלה:
היא מאוד תומכת
אבל מפחיד אותי מעכשיו שאנחנו 24/7 ביחד כל יום כבר שנתיים ופתאום זה לא יהיה ככה
היא מאוד תומכת
אבל מפחיד אותי מעכשיו שאנחנו 24/7 ביחד כל יום כבר שנתיים ופתאום זה לא יהיה ככה
אנונימי
^^שוב פעם , אם זאת אהבה אמיתית - צבא זה לא מה שישבור את זה.
חוץ מזה אי אפשר להיות כל החיים 24/7 ביחד זה לא נורמלי בעייני..
ולהפך אני רואה בזה יתרון שתהיה לוחם -
כל אחד ילמד להתמודד לבד גם בלי קשר לזוגיות ולא רק "להיסתמך" אחד על השני .(שוב פעם אני לא מכירה אתכם ואת ההתנהלות שלכם אבל אם אתה אומר שאתם 24/7 ביחד אני מניחה ) .
אתה תגשים את החלום שלך
היא בזמן הזה יכולה גם לפרוח ולהנות
וכמובן לתמוך
כל אחד יכיר אנשים ויפתח שיח עם אנשים חדשים וכו..
אולי זה יכול להלחיץ אבל זה חלק מהחיים..
ואם לומר את האמת בגלל אהבת נעורים לוותר על תפקיד לוחמה בעייני זה פספוס.
ואני שוב פעם אחזור על זה - אם האהבה שלכם אמיתית ובאמת חזקה זה ממש לא מה שישבור את זה..
חוץ מזה אי אפשר להיות כל החיים 24/7 ביחד זה לא נורמלי בעייני..
ולהפך אני רואה בזה יתרון שתהיה לוחם -
כל אחד ילמד להתמודד לבד גם בלי קשר לזוגיות ולא רק "להיסתמך" אחד על השני .(שוב פעם אני לא מכירה אתכם ואת ההתנהלות שלכם אבל אם אתה אומר שאתם 24/7 ביחד אני מניחה ) .
אתה תגשים את החלום שלך
היא בזמן הזה יכולה גם לפרוח ולהנות
וכמובן לתמוך
כל אחד יכיר אנשים ויפתח שיח עם אנשים חדשים וכו..
אולי זה יכול להלחיץ אבל זה חלק מהחיים..
ואם לומר את האמת בגלל אהבת נעורים לוותר על תפקיד לוחמה בעייני זה פספוס.
ואני שוב פעם אחזור על זה - אם האהבה שלכם אמיתית ובאמת חזקה זה ממש לא מה שישבור את זה..
אנונימית
בטח אבל זה יהיה קשה
תהיה לוחם
באותו הנושא: