4 תשובות
שואל השאלה:
כאלו העבודה לא עושה לכם טוב
אנונימי
חודשיים שלוש הייתי שורדצת בתמאי שלא מדובר בעבודה פיזית עד רמה שיקרע לי הגב
אנונימית
לא, הייתה לע עבודה כזאת ועפתי משם מהם מאוד
לא,מניסיון לא משנה כמה השכר טוב לא נשארים במקום עבודה שלא טוב לך בו,זה פשוט לא שווה את זה ובסוף זה כבר בלתי אפשרי להישאר שם.אף כסף לא שווה להיות במקום שלא טוב לך בו ולא חסר עבודות או אפשרויות אחרות היום