4 תשובות
צריך להשמיע את לאוזניים, אבל בדיעבד יצא
אנונימי
את כל קריאת שמע צריך להוציא בשפתיים ולהשמיע לאוזניים, אפשר בלחש, אבל כן לשמוע.
את ההתחלה של שמע ישראל את צריכה בקול, או בלחש פשוט לעצמך, ואת ההמשך בשקט בלב
לכתחילה משמיע לאוזנו, בדיעבד שפתיים בלבד יצא ידי חובה
אנונימי
באותו הנושא: