11 תשובות
שואל השאלה:
^^ מה זה אומר? כאילו ללחוש?
אני משתדלת לעשות קריאת שמע כל לילה, אבל תמיד לחשתי.. לא ידעתי שזה צריך להיות בקול
^^ מה זה אומר? כאילו ללחוש?
אני משתדלת לעשות קריאת שמע כל לילה, אבל תמיד לחשתי.. לא ידעתי שזה צריך להיות בקול
אנונימית
את כן יכולה ללחוש
שואל השאלה:
הבנתי, תודה רבה ❤
אני רק מתחילה לנסות להתחיל להתפלל וכאלה, אז חסר לי המון ידע.
תודה על התשובות ❤
הבנתי, תודה רבה ❤
אני רק מתחילה לנסות להתחיל להתפלל וכאלה, אז חסר לי המון ידע.
תודה על התשובות ❤
אנונימית
כן בעיקר בקש
אנונימי
את יכולה תמיד לפנות אליי בפרטי בענייני דת. וכל הכבוד לך צדיקה!
לא חייבים
אנונימי
שואל השאלה:
תודהה ❤❤
תודהה ❤❤
אנונימית
יש דברים כמו קריאת שמע שצריך להשמיע לעצמך וברכהמז תלוי אבל כל השאר טוב אבל לא חייבים
אנונימי
צריך לומר בפה. לא חייב להישמע כלומר אפשר ללחוש ולא לומר בקול רם אבל צריך להגות
אשרייך צדיקה תבורכי!! את משמחת מאוד את אבא שבשמיים!
ואוסיף למה שאמרו שתפילת 18 אומרים בשקט/בלחש
וגם חשוב לדבר איתו גם במילים שלנו וליצור איתו קשר הוא אבא שלנו הוא אוהב אותנו ומחכה לנו כל יום שנדבר איתו❤
ואוסיף למה שאמרו שתפילת 18 אומרים בשקט/בלחש
וגם חשוב לדבר איתו גם במילים שלנו וליצור איתו קשר הוא אבא שלנו הוא אוהב אותנו ומחכה לנו כל יום שנדבר איתו❤
שואל השאלה:
תודה רבה על התשובות
מעריכה ממש ❤
תודה רבה על התשובות
מעריכה ממש ❤
אנונימית
באותו הנושא: