4 תשובות
ממש לא אנונימי היו אזעקות בתל אביב ובאזור לפני שעה או אפילו קצת יותר אז כן יש שם אזעקות פשוט לא בתדירות ממש גבוהה
אנונימית
זה לא מסוכן אם אתה מקשיב לפיקוד העורף
כמעט ואין אזעקות בתל אביב...
אנונימי
לדעתי בכללי עדיף כמה שפחות לצאת בתקופה כזאת
אבל אם זה למקום עם ממד אז בסדר