4 תשובות
שואל השאלה:
שעה או חצי שעה זה דחוף?
שעה אחרי
אנונימית
אתה בעיקרון יכול לשטוף את הפה, ולחכות כחצי שעה עד שלא יהיה שאריות ולאכול מאכל כלשהו פרווה (זה לספרדים),
אשכנזים מחכים כחצי שעה,
ומנהג חב"ד החמירו לחכות כשעה,
תעשה עם המידע הזה כרצונך, ובדרך שאתה הכי בטוח בה:)
חצי שעה זה בסדר אם את מנקה את הפה טוב טוב , תוודאי שלא נשאר שאריות