7 תשובות
יש תקנה. צריך להמשיך להשתדל ולהתפלל ובע"ה תזכה לעלות על דרך המלך.
אם יש מניעים מסוימים שמפריעים שוב ושוב כמובן צריך לטפל בהם נקודתית.
אתה צדיק ככ עצם זה שזה הייאוש שלך איך ה' אוהב אותך! במיוחד שאתה לא מפסיק לקום ולהשתפר בשבילו
אנונימית
ברור,
תעשה הישתדלות ותנסה להפסיק לחטוא, תראה איך החטאים מתבטאים ותעצור את זה
אופס.. שלח פעמיים
לכל אחד יש תקנה, ה' אוהב אותנו ה' הוא אבא שלנו, וכמה שאתה תעשה 'רע' ה' תמיד יאהב אותך, כמובן שירצה שתתנהג טוב, אבל ה' הוא אבא אוהב רחמן וסלחן, וזה שאתה מרגיש רע על החטאים כבר עושה טוב לאבא שבשמיים, הוא רואה שאתה מודע למה שאתה עושה, ורוצה שלא תשקע בדיכאון של אני לא יכול לתקן כי אני כל כך גרוע, אלא ה' רוצה שתרים את העיניים ותבקש ממנו עזרה, ה' רוצה שמהנפילות והחטאים שלך תצמח ותגדל, שתקח קבלות קטנות ובהדרגה תחזור לדרך הישר
אם לא היה לך תקנה ה' לא היה בוחר בך להיות חלק מהעם שלנו.. כולנו טועים וכולנו חוטים שוב ושוב!. לכן ה' נתן לנו מתנה מיוחדת.. התשובה. אנחנו יכולים לחזור בתשובה בכל רגע נתון.. אתה יכול לשמוע שיעורים של רבנים כדי להתחזק
אם לא היה לך תקנה ה' לא היה בוחר בך להיות חלק מהעם שלנו.. כולנו טועים וכולנו חוטים שוב ושוב!. לכן ה' נתן לנו מתנה מיוחדת.. התשובה. אנחנו יכולים לחזור בתשובה בכל רגע נתון.. אתה יכול לשמוע שיעורים של רבנים כדי להתחזק