8 תשובות
לא
לפעמים
זה תלוי בתקופה
זה תלוי בתקופה
כן חד משמעית כל הזמן
אנונימית
בסופו של דבר קשה למצוא בנאדם שלא, זה טבעי להעביר על עצמך ביקורת לא טובה
אבל גם כן
אבל גם כן
לפעמים
כן אבל אני מנסה לשנות בי את הדברים הרעים ומנסה לעשות טוב הכי הרבה שאני יכול
אנונימי
תמיד
אנונימית
^ איך את מצליחה?
באמת שואלת.
אני ממש רוצה להפסיק
באמת שואלת.
אני ממש רוצה להפסיק
אנונימית
באותו הנושא: