התחברות
הרשמה
אכלתי היום פעמים שניצל וציפס קצת בצלחת זה הרבה?לכל היום
18 בדצמבר 2023, 22:45
ערך קלורי
4 תשובות
זה בסדר
C
Cool.Shot
זה קצת ליום אחד
מ
מוזיקליסטית
לא מספיק לדעתי.
ז
זירו זה לאיכותיים
זה כלום
א
איולה צפלולה
באותו הנושא:
היום אכלתי 3 משולשי פיצות המבורגר ציפס ושניצל זה בסדר לדיאטה??
שניצל וציפס או נקניקיה וציפס?
דחוף אתמול אכלתי שניצל וציפס בתנור פאדיחה לאכול גם היום שוב?
שניצל וציפס או שניצל ופתיתים?
אכלתי היום בצלחת שניצל וציפס בצהרים וגם בערב זה הרבה מה שאכלתי היום?
אכלתי היום רק המבורגר וציפס ועכשיו עוד ציפס זה בסדר?
אם אני בדיאטה ואתמול אכלתי שניצל וציפס באירוע זה לא הרס הכל נכון?
אכלתי היום בננה ותפוז אם אוכל באגט עם שניצל וציפס עדיין אהיה בגירעון?
מה הייתם מעדיפים לאכול תמיד שניצל ואורז או שניצל וציפס?
היום בטעות אכלתי הרבה אכלתי סטייק צהריים ובערב עוד סטייק עם סלט וציפס מה לעשות?
אכלתי היום בערך 500 קלוריות אם אוכל לארוחת ערב שניצל בבגט עם ציפס עדיין אהיה בגירעון?