8 תשובות
אני חושבת שהוא יכול לעשות את המאמץ הזהאפילו שוקולד קטן, אבל בחירה שלו סך הכל, שהחיילת תזכור מי עשה מה, ותדע כשהוא יחגוג מה להביא..
הוא המפקד שלה לא חבר שלה
למה שהוא יהיה חייב
לא
לא הוא לא חייב כלום
שואל השאלה:
אז למה חייל חייב להביא?
לא
חייל לא חייב להביא זה הכרת תודה על תקופה
זה פשוט משהו שהוא נהוג בסוף