8 תשובות
כן אבל לא קבוצות של ערסים
אם אנחנו מכרים אז כן
לא כי אני ביישנית :)
אנונימית
שואל השאלה:
אורן אהובי
חחח למה? כאילו אנשים מהשכבה או מהכיתה פשוט לא כאלה שאת מתקשרת איתם כל הזמן
אנונימית
כן
אנונימית
אהבתי את זה אבל לפעמים הייתי מותר מדי ביישן כדי לענות בחזרה או להיות אדיב
אממ רנדומליים פחות...
כן אני אחלה עם זה...:)
זה קרה לי היום