5 תשובות
הגיוני לגמרי
מה הבעיה עם זה
יכול להיות שזה בגלל שהיא מזכירה לך דברים בעצמך שלא נוח לך איתם ויכול להיות שזה לא קשור ויש בה דברים שלא מוצאים חן בעיניך.
שואל השאלה:
אולי כי אני שונאת את עצמי אז אני רואה בה את ההשתקפות שלי
אולי כי אני שונאת את עצמי אז אני רואה בה את ההשתקפות שלי
אנונימית
הגיוני אבל סתם חבל
חבל לשנוא אותה ועוד יותר חבל לשנוא את עצמך, אבל אני יודע שזה לא עניין פשוט
חבל לשנוא אותה ועוד יותר חבל לשנוא את עצמך, אבל אני יודע שזה לא עניין פשוט
באותו הנושא: