13 תשובות
את חתיכת חוצפנית את לא חושבת? הם שומרים עלייך תגידי תודה אנשים מקריבים את החיים שלהם בשביל שתחיי בשקט אני בשוק שקיימים אנשים כאלה את ממש חסרת תודה
צהל מפוצץ את בית חולים אל שיפא כי חמאס מסתתרים שם ואת החולים העבירו לבית חולים אחר שחמאס פגע בו בטעות כי הם טיפשים מתי שהם שלחו טיל אלינו,האנשים האלה(בעזה) תומכים במוות לכל אדם בהיותו יהודי,את מדברת בצורה דוחה ולא מכבדת לאנשים שמקדישים את החיים שלהם למען הרוגע שלך,תתביישי
שלא נדע עוד אנשים כמוך.
אנונימית
אחותי---
אין שם חף מפשע אחד.
כולם גודלים להיול מחבלים.
אם אמא שלך,אבא שלך או כל אחד מהמשפחה שלך היה נחטף או נרצח על ידי החמאס,נראה אם היית כותבת את זה. את מגעילה אותי,אני מתביישת לגור איתך באותה המדינה.
לא נאה לך איך שצהל מתנהל? תני גז וסעי מפה יהזויה.
אנונימית
עדיף שפשוט תסגרי את הפה שלך ואל תפתחי אותו יותר לעולם.
אנונימית
אנחנו לא מנסים לפגוע בכוונה בחפים מפשע, רק בחמאס! זה קורה בכל מלחמה
אני לא שמחה כשחפים מפשע שם נהרגים, אבל זה קורה כי חמאס לא נותנים להם לברוח!
אנונימית
לב שלי,אין שם אנשים טובים.
הם אונסים חיות ואת הנשים שלהם,מגדלים את הילדים שלהם לשנוא יהודים,לרצוח אותם ולהצטרף לחמאס.
הם בחרו בחמאס להיות הממשלה שלהם ב2007. הם הביאו את זה על עצמם שלא יבכו עכשיו. די להתייפייף. כנראה שכחתם מה קרה ב7.10 אם זה מה שאתם מגיבים.
אנונימית
את את תמימה מידי אהובה
אנונימית
אולי צהל היה מפוצץ את החמאס אם הם לא היו מתחבאים מאחורי האזרחים שם...
זה שחמאס משתמש באזרחים שלו כמגן זה בעייה שלו, אנחנו עושים הכל כדי לא לפגוע בחפים מפשע, הם אלו שמונעים מהאזרחים שלהם לברוח ואפילו יורים במי שמנסה לברוח, אז בסוף אנחנו עושים את מה שצריך כדי להגן על האזרחים שלנו מפני חמאס, לחמאס אכפת פחות מהאזרחים שלו מאשר שלנו אכפת לא לפגוע באזרחים שלו, ואנחנו גם אפילו מגזימים בזהירות שלנו לפעמים, אז האשמה היחידה בזה שחפים מפשע נהרגים היא אך ורק על החמאס
תנו לה יוסף חדאד פליז...
הם לא חפים מפשע!!!!!!!!!
אנונימית
באמת וואי מזה השאלה המטומטמת הזו
ושלנו פה רצחו שחטו חטפו קשישים מבוגרים וילדים
תינוקות שעוד לא הספיקו לטעום את החיים
ונכון חמאס עשה את זה לא האזרחים
אבל צריך להזכיר שהאזרחים עוזרים לחמאס נותנים להם את הכסף בשביל לקנות טילים
פיזית יש אזרחים ומשפחות "ששומרים" על החטופים שלנו ואנחנו עוד צריכים לרחם עליהם?!
איפה השכל איפה????