11 תשובות
שואל השאלה:
שאני כותבת נגיד "יש מקרים שבהם חשיבה חיובית יכולה להיות מסוכנת כשהיא מובילה לשאננות וחוסר פעולה" ואז מה שקוראים זה - "אסור אף פעם לחשוב חיובי" אבל זה לא מה שאמרתי...
אנונימית
שואל השאלה:
חחח עכשיו שיניתי את זה כי חשבתי שיהיו תגובות כאלה... אבל אני מדברת על דברים אחרים יותר.
אנונימית
איך את יכולה להגיד דבר כזה?! את לא מתביישת???
איך את יכולה לכלול ככה???
אוי נו לא שוב...בסך הכל הסבירו לך שהחיים זה לא שחור או לבן ושיש מקרים להכל כמו אכילה יכולה להיות מסוכנת שהיא מובילה להשמנה והתמכרות את אמרת את זה בהקשר לפגוע באמונה של אנשים שמאמינים במשהו אחר מתרוצה
אנונימי
שואל השאלה:
לא התכוונתי להעליב אף אחד.
לא אשמתי שאתם תמיד מחפשים משמעויות נסתרות בדברים שכותבים פה

אבל זהו זה באמת מספיק.
אנונימית
חשבת על זה שאולי אנשים רק הבינו אותך כמו שאת רצית בדיוק שהם יבינו אותך? כתבת להם שהם מאמינים בשטויות והבאת מקרה קיצוני שלא מוכיח כלום חוץ מזה שאת מכלילה איפה המשמעות הנסתרת פה חוץ מהקנטה גלויה וזלזול באמונה שאת מנסה להכחיש שעשית, הבנו אותך טוב. אין משמעויות נסתרות, אבל תמשיכי לעוות את הצד של האחר הכי קל לומר שהוא מעוות את הצד שלך, יאלה סלמאתק
אנונימי
שואל השאלה:
לא.
אנשים תמיד מעוותים משפטים פה.
זה לא משהו חדש.

אני יודעת מה אני כותבת תאמין לי

אבל הדיון הזה מיותר לגמרי.

(אין לך מה לטרוח להגיב אני מתנקת התראות אז אני לא אראה)
אנונימית
ביי
אנונימי
שואל השאלה:
כתבתי מה אני רוצה.
.
אנונימית
אני מסכימה איתך, גם אני שמתי לב שחלק מהאנשים פה רואים את הדברים ככה, זה אפילו קצת משעשע. כי הם בעצם לא משקיעים בלקרוא עד הסוף או בלהבין את מה שאת כותבת. כמו שבמציאות יש אנשים שלא באמת מקשיבים לאחרים ופשוט קוטעים אותם מרוב שהם רוצים להביע את דעתם. הם גם לא משקיעים זמן בהכלה של השקפה שונה או בכלל הבנה שיש דרכים שונות לראות דברים. אבל אי אפשר לשנות אותם, רק הם יכולים להשתנות בעצמם אם ירצו בכך, אז צריך לגלות סבלנות כלפיהם או פשוט לא לענות אם רואים שזה מיותר. בשביל מה לייצר עוד וויכוח מיותר
אתם אפילו לא יודעים את התמונה המלאה של מה שהיא אמרה...היא אמרה את זה בהקשר להעליב קבוצה שונה משלה. היא השתמשה במקרה של קיצוניות רק כדי להוציא קבוצה שלמה אנשים הזויים. הסברנו לה שמקרה קיצוני לא אומר שכל הקבוצה לא בסדר אבל היא לא מקבלת. תני פרח למי שחושב כמוך לא ציפיתי ליותר ממך אחרי הדיון הזה
אנונימי