5 תשובות
כן בטח יהיה מקרים טובים
ברור.
העובדה שזה סילבסטר לא משנה משהו כל עוד אין לך תוכניות,
ההפך המון ילדים נפצעים בחגיגות וזה ודווקא מאוד יעזור שיהיה צוות מד"א בכוננות או משהו
כן זה תורם וזה טוב
כן בטח
אם אין לך תוכניות אז למה לא