8 תשובות
אני פחות בעד
וואי מניסיון אישי זה שאת משחקת בו 4 שנים ואת קונה משהן זה יהרוס לך
עזבי עדיף לא להיכנס לזה מלחתחילה
תנסי להסביר להם כמה כיף זה יהיה לך אולי תציעי להם עזרה בתמורה לקניה עזרה בבית נגיד אבל גם לא הייתי קונה
שואל השאלה:
כאילו זה נראלי די סבבה כי בסופו של דבר אני אוהבת אותו ו4 שנים זה מלא זמן
אנונימית
פשוט תגידי להם שאת תחזירי להם במזומן
שואל השאלה:
זה משהו קטן ובכללי זה סתם עוזר אבל כדי להתקדם במשהו שאני רוצה לעשות אני צריכה את זה חח
אנונימית
תלוי איזה משחק, אם זה חד פעמי וזה לא הורס אז זה לא נורא עד כדיי כך רק מסוכן להתמכר
אני בזבזתי 700 שקל על משחק שאני משחק 7 שנים אז הכול בסדר אבל עדיף לעשות טובות להורים אולי הם יסכימו אצלי קנו שהיבאתי תעודה טובה