4 תשובות
^^
וואי היה לי גם כזה
אף פעם לא הבנתי איך הוא יודע אם יש או אין בעיות קשר וריכוז
בכיתה ב'.

נסעתי למקום כזה ונחתנו לי סרטון כזה שיש בו מלא חיות שצצות לשנייה על המסך וכל פעם שמופיע ילד ג'ינג'י אני צריכה ללחוץ על כפתור.
ואז הגעתי שוב פעם ונתנו לי כדור רטלין ושוב עשיתי את זה ויצא שכשאני על רטלין הצלחתי יותר או הייתי מרוכזת יותר לא יודעת.

בסדר.

תוספת זמן במבחנים ובחנים
כיתה ג' מקבלים כל מיני הטבות בבית ספר עזרה עם מבחנים וכאלה הולכים לאיזה מקום עושים מבחן ואז יש מישהו שמחליט מה מגיע לך או אם מגיע לך לקבל הטבות ועזרה...
בגיל 10
בודקים אצל רופא, אי אפשר לאבחן את עצמך
כלום לא יוצא מזה