7 תשובות
לכולם יש סטנדרטים, יש דבר שנקרא טעם אישי.
שואל השאלה:
אבל נגיד אני רוצה מישהו שיש לו גוף מחוטב ולי יש גוף סבבה אבל לא מחוטב ? לא יודעת אני רוצה לעבוד על זה אבל אני יודעת שכרגע אין לי כוח רצון אני יודעת שבעתיד יהיה לי
אבל נגיד אני רוצה מישהו שיש לו גוף מחוטב ולי יש גוף סבבה אבל לא מחוטב ? לא יודעת אני רוצה לעבוד על זה אבל אני יודעת שכרגע אין לי כוח רצון אני יודעת שבעתיד יהיה לי
אנונימית
^ זה בסדר - זה שיש לך טייפ לא אומר שאת צריכה להיות כמו הטייפ שלך :)
ברור
לגיטימי לגמרי שתרצי
זה לא אומר שבהכרח תקבלי את מה שאת רוצה
אבל ברצון אי אפשר לשלוט
לכולם יש טעם כלשהו
זה לא אומר שבהכרח תקבלי את מה שאת רוצה
אבל ברצון אי אפשר לשלוט
לכולם יש טעם כלשהו
לכולם יש
כמובן
באותו הנושא: