6 תשובות
שזאת בחירה שלה הכל בסדר
בטוחה שהיא יפה עם ובלי משקפיים
כלום, זו העדפה שלה וזה בסדר
שהיא חושבת שהיא. יותריףה בלי
שזה מה שהיא רוצה.
למרות שאין עם זה שום בעיה
Qew
כלום, סבבה, כנראה היא חושבת שהיא יותר יפה בלי וזה מה שהיא רוצה להראות לעולם, זכותה וזה סבבה לגמרי
כלום לא היה מזיז לי חחח