5 תשובות
תנסה להתחיל עם אינטראקציות פחות ''מפחידות'', ולאט לאט זה יעלם, תזכור שבנות זה בני אדם בדיוק כמוך כמו כולם
בהצלחה לך!
שואל השאלה:
אני יודע שאתם לא נושכות חח
אבל תנסו להיכנס לראש שלי מה היה קורה אם אתם הייתם גדלות בעולם שאין בו בנים ואז פתאום מתחילות להכיר בנים ברור שזה היה מלחיץ אותכם מאוד
אנונימי
שואל השאלה:
אני פשוט לא מצליח להרגיש בנוח או טבעי בכאלה סיטואציות
אנונימי
תתחיל מלהסתכל אליהן כמו אל גבר חחח אנחנו לא נושכות אבל אתה יודע לא לעשות דברים שלא צריך לעשות או להגיד
לאט לאט
בהתחלה תתחיל עם סמול טוקים וזה כמעט כמו לדבר עם גבר