10 תשובות
אחלה גובה
הוא ס"מ אחד מתחת לממוצע אגב
הוא ס"מ אחד מתחת לממוצע אגב
רגע זה תלוי בת כמה את
גם אני מטר שישים ומרגישה ככה ממש אני נראת ענקית ליד אחרות
אני ממש נמוכה כולם צוחקים עליי בגלל זה
מבינה אותך זה מבאס לפעמים להרגיש ככה אבל 1.6 דבר ראשון זה לא כזה גבוה, פשוט כנראה במקרה כל מי שאת מכירה נמוכה יחסית..
דבר שני בנים גבוהים מעדיפים מישהי טיפה יותר גבוהה כי הפרש גדול זה לא נוח..:)
וגם גבוהה זה הכי דוגמנית שיש
דבר שני בנים גבוהים מעדיפים מישהי טיפה יותר גבוהה כי הפרש גדול זה לא נוח..:)
וגם גבוהה זה הכי דוגמנית שיש
שואל השאלה:
אני בת 16 ואני מאה אחוז לא אגבה יותר
אני בת 16 ואני מאה אחוז לא אגבה יותר
אנונימית
זה בסדר לגמרי לגיל 16
גובה זה משהו שתמיד יצחקו עליו מי כמוני יודעת אבל אני הפכתי את זה למשהו טוב במקום שיקראו לי גמדה ואני יעלב אני צוחקת ואני אפילו הולכת להתחפש לגמדה השנה הכל תלוי איך מסתכלים על הסיטואציה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח
מה הגובה שלך?
חחח
מה הגובה שלך?
אנונימית
מטר 45 ואני בת 13 וחצי
אנונימית
באותו הנושא: