3 תשובות
הכל יותר לאט ובזהירות, טסט בגשם יכול להיות גם יתרון
אנונימית
לנהוג יותר לאט בזהירות אם את לא רגילה בכלל לנהוג בגשם אז תקחי הכל יותר בקלות שלא תחליקי וכאלה ואל תשכחי ווישרים
לנהוג יותר לאט