5 תשובות
לי כתבו התאמה גבוהה בלי מאוד
לא. יש כאלה שלא מתאימים לקצונה ואז אומרים להם..
כותבים להרבה אבל לא לכולם, את יכולה לקבל מסלול קצינים לפני צבא וכנראה שאם תבקשי לצאת לקצונה אחרי כמה חודשים שירות יתנו לך
אני חושב שכותבים את זה למי שמוציא 70+ בדפר
כן כותבים לכולם כי אף אחד לא רוצה להיות קצין
באותו הנושא: