התחברות
הרשמה
פדיחה להיתקע כבר שנה וחצי על 82 עוקבים ועוקב אחרי 130?
17 בינואר 2024, 19:34
אינסטגרם
4 תשובות
אןי היום כל דבר פדיחה
מספיק עם זה
אני עוקבת אחרי 500
ויש לי 80 עוקבים
T
THE ECLIPSE
לא
M
Malicious
בכלל לא
f
fairy_
לא
ת
תקשיבו שמשעמם לייי
באותו הנושא:
פדיחה שיש לי 40 עוקבים באינסטגרם?
אם הייתם צריכים להיתקע בחדר עם כל העוקבים שלכם באינסטגרם, עם כמה אנשים הייתם נדפקים ?
כמה עוקבים באינסטגרם זה נחשב פדיחה?
איך זה שיש לה חצי מליון עוקבים נראה לכם היא קנתה עוקבים?
פדיחה שמישהי פעילה באינסטגרם ויש לה 300 עוקבים אבל 12 לייקים?
יש לי אלף עוקבים . זה נחשב פדיחה ?
מה אתם חושבים על בנות שעוקבות אחרי אנשים ומורידות עוקב אחרי יום וחצי?
זה פדיחה אם יש לי רק 40 עוקבים באינסטגרם?
איך לעדי ביטי יש חצי מליון עוקבים היא קונה עוקבים או משהו?
אוף אני עברתי על העוקבים שלי וחצי מהם הורידו עוקב, להיעלב?
ישלי 519 עוקבים עוקבת אחרי 320 והאינסטגרם בן חצי שנה, בערך 140 לייקים לתמונה זה טוב?