4 תשובות
אם השאלה שלך אם זה מקום טוב וכיף אז יש כאלה שיגידו שכן ויש כאלה שיגידו שלא, נורא תלוי במה אתה מחפש ואיזה אנשים ישרתו איתך. אבל בגדול זה תפקיד עם תש טוב

אני אישית פחות מתחברת לתפקיד, גם חתמתי ויתור על יעודי לקצונה. אם תרצה לשמוע את דעתי האישית אשמח לפרט
משקית תש
משקית נפגעים
משקית משאן סדיר
משקית מילואים (סביר)

אם את יוצאת יעודי ל
זה משאן סדיר או מילואים אבל יעודי ל זה כזה חרא
שואל השאלה:
איזה תפקידים טובים יש בחיל?^
אנונימי
קצונה ייעודית באופן כללי לא משהו
חיל משאן זה אחלה
אפ כבר עדיף להיות בתפקיד ואז לצאת קצונה רגיל