7 תשובות
זה לא אןמר עליך כלום
שואל השאלה:
^ אז למה אף אחד לא חזר? הם עשו לי ממש חרא
^ אז למה אף אחד לא חזר? הם עשו לי ממש חרא
הכוונה זה שדווקא אחרי שכבר שחררת ולא אכפת לך מהבנאדם אז חוזר
מישהו נפרד ממני והוא מנסה לחזור.
לא תמיד אבל יש פעמים שאנשים ינסו לחזור מכל מיני סיבות
אין למה להתעכב על זה
הם ךא שווים אותך❤
לא תמיד אבל יש פעמים שאנשים ינסו לחזור מכל מיני סיבות
אין למה להתעכב על זה
הם ךא שווים אותך❤
אנונימית
תלוי סיטואציה. יכולה לומר על עצמי שאנשים שפגעו בי והתנהגו מגעיל ונעלמו רובם המוחלט חזרו כמה פעמים גם אחרי תקופה של כמה חודשים של נתק
הכל תלוי סיטואציה.
הכל תלוי סיטואציה.
הם לא תמיד חוזרים.
מי שלא צריך לחזור לא יחזור.
ומי שכן כן
ומי שכן כן
באותו הנושא: