9 תשובות
כל אחד ואמונתו
שואל השאלה:
אבל עם חוקרים אמורים להגיע לאותה מסקנה^
יש אנשים שלא באים מראש עם נגיעה מסוימת, אלא רוצים אך ורך את האמת ולא מפחדים מהשלכות ויש אנשים שמחפשים לברוח מתוצאה שעלולה להפחיד אותם ומנסים להצדיק את עצמו כמו אחד שקודם כל יורה חץ ורק אחר כך מצייר מטרה סביב החץ כדי להראות לכולם שהוא הצליח לקלוע בול.
שואל השאלה:
לא הבנתי^
שואל השאלה:
זה דיי שונה^^^
שואל השאלה:
אבל זה שונה כי אם יש אלוהים אז יש אלוהים זה לא כמו שיכול להיות סוג שוה של בננה
שואל השאלה:
שונה*
כי אין הוכחות לכאן או לכאן. פשוט אין. אפשר שתהיה לך היפותזה ושהיא תתפתח לתיאוריה ושתסיק ממנה מסקנות מסוימות, אבל אין הוכחות חותכות שזה אלוהים, כאוס, מו, הענקים הנורדיים, תיאמת, מפלצת הספגטי המעופפת או כל ייצור אחר, או לחילופין שום ייצור, שיצר את העולם. להגיד שהגעת למסקנה בנושא כזה זה כמו להגיד שהצבע אדום יותר קרוב לכחול מאשר לצהוב, הדעה שלך פשוט נכונה ולא נכונה בו זמנית עד שתהיה תשובה מוחלטת.
אף אחד לא חקר והוכיח שאין אלוהים. אולי הטענות של.אלוהים. לא שכנעו אותו אז הוא בהגדרה של: לא הוכיחו לי עדין אותו.