התחברות
הרשמה
תגידו זה יותר מידי להיום?
9 פריכיות, 4 קוביות שוקולד, תפוח ורוד,
קאפקייק שוקולד קטן עם קצפת וסוכריות מהקורס אפייה, 3 גומי,
90 ג' פתיתים, שקית בשר צמחי (60 חלבון), 2 עגבניות,
רוגלך קטן, עוגייה,
20 ג' דייסה, תפוח ורוד, בננה, עוגייה,
לחם כוסמין קל עם ריבה (לא יכולתי להתאפק :))
אני גם קרובה לתאריך של המחזור
30 בינואר 2024, 19:50
אוכל
תזונה נכונה
חיטוב
2 תשובות
אממ זה קצת הרבה אבל אם זה פעם ב אז הכל טוב
F
Feminem
קצת הרבה סוכר אבל אם היה לך טעים אז אחלה
ל
לא רוצה לבחור שם למה מה תעשה
באותו הנושא:
בבקשה תגידו לי כמה קלוריות כל זה ואם זה יותר מידי להיום
זה מספיק מה שאכלתי להיום, או שזה יותר מידי?
אכלתי יותר מידי להיום? פליז תענו
תגידו אכלתי הרבה מיידי להיום?
תגידו מריה דומרק לא נראת לכם טיפה יותר מידי רזה?
תגידו גם לכם כואב בתחת שאתם יושבים יותר מידי?
אכלתי בסדר להיום לא יותר מידי?
זה סבבה להיום/יותר מידי?(אני בת 13 בד
וואי אתם יותר מידי מתרגשים מהיום הזה לא ככה?
תגידו שנייה, איך זה הגיוני שפעם לא היו 30000 אתרים שמלמדים כתיבה-והסיפורים היו מעניינים יותר?
יותר מידי להיום?