5 תשובות
הולכים לתחנה יש שם כמו אם היית ברכבת תחתית באירופה כאלה מחסומים קטנים מעבירים את הרב קו וזה נותן לעבור, אחרי זה לפי השלטים הולכים לרציף הנכון אז תבדקי קודם לאיזה אחד את צריכה ללכת, אחרי זה הרכבת תגיע ותעצור תעלו עליה (לא צריך להעביר רב קו בפנים) ואז תבדקו יש שם לרוב מסך כמו באוטובוסים ויש כריזה שאומרת את התחנה הבאה אז תהיו ערניות על איזה תחנה לרדת כי יש הרבה יותר מרחק בין תחנות רכבת ביחס לאוטובוסים. ולא צריך ללחוץ על כלום כדי שהרכבת תעצור היא עוצרת בכל תחנה
אחרי שאת נכנסת לתחנה יהיו לך כאלה ששמים שם את הרב קו או שאת קונה כרטיס ואז את שמה שם את הכרטיס
ואז לפי איזה עיר שאת נוסעת אליה כתוב איזה רציף זה ואז את יורדת במדרגות/במעלית לקומה של הרציף
ומוצאת את איפה שאמורה להיות הרכבת ואז את עולה
מקווה שזה מובן ותהנו :)
ואז לפי איזה עיר שאת נוסעת אליה כתוב איזה רציף זה ואז את יורדת במדרגות/במעלית לקומה של הרציף
ומוצאת את איפה שאמורה להיות הרכבת ואז את עולה
מקווה שזה מובן ותהנו :)
נכנסת לתחנה
בודקים לך את התיק
יש את הכניסות עם השערים השקופים
תניחי על המשטח שכתוב לך את הרב קו והדלת השקופה תפתח.
יש מסכים ברציפים כך שאת יכולה לראות איזו רכבת את צריכה ובאיזו שעה היא מגיעה.
בודקים לך את התיק
יש את הכניסות עם השערים השקופים
תניחי על המשטח שכתוב לך את הרב קו והדלת השקופה תפתח.
יש מסכים ברציפים כך שאת יכולה לראות איזו רכבת את צריכה ובאיזו שעה היא מגיעה.
תכנסו, תשלמו ותרדו בתחנה.
הולכים לתחנת רכבת
נותנים תכרטיס/כסף למי שצריך
עולים לרכבת מוצאים מקום יושבים ומדברים
נותנים תכרטיס/כסף למי שצריך
עולים לרכבת מוצאים מקום יושבים ומדברים
באותו הנושא: